Een andere kijk
In het hartje van de Amersfoortse binnenstad zit Werners Optiek. Een stijlvolle brillenzaak waar je terecht kunt voor exclusieve merken. Wie binnenloopt ontmoet een enthousiaste ondernemer die met veel passie zijn vak uitoefent. Door zijn verfrissende kijk weet Werner al snel welke stijl montuur het beste bij jou past. En jou bijzonder maakt.
Vanuit die kijk zijn we ook te werk gegaan. Het logo en de stijl moeten passen bij Werner als ondernemer en aansluiten bij de exclusieve merken die hij verkoopt. Het totaalplaatje moet kloppen. Van het moment dat je binnenstapt tot en met het moment dat Werner je jouw bril overhandigt.
Logo weetje
Een logo moet een aantal kenmerken hebben die het merk typeert. Eén van die kenmerken in Werner's logo is dat het oog dat aan de linkerzijde verticaal zichtbaar is. Een oog zoals het in de optiek als zij-aanzicht wordt getekend.
Craft Chique
Voor de visuele identiteit hebben we craftpapier gecombineerd met zwart en goud. Het craftpapier onderstreept het ambacht van de opticiën. Het zwart en goud verwijzen naar de exclusieve merken die Werner verkoopt. Craft Chique noemen we dat.
Winkelbeleving
Om aan het stijlvolle interieur van de winkel nog een extra beleving te geven, hebben we de winkel voorzien van kleine details. Details die de winkelbeleving leuker maken voor zijn klanten en het meer persoonlijkheid laten uitstralen.