Binnenstebuiten
Daalder Kaas is een begrip op de markt. Met een kleine 100 ondernemers staat de formule in Nederland, Belgiƫ, Duitsland en Oostenrijk op de markt. Samen met onze klant Vandersterre Holland en een pilotgroep van ondernemers werkten we aan een intensief traject voor het ontwikkelen van de nieuwe uitstraling.
Ondernemer centraal
De input van de ondernemers was van groot belang bij de ontwikkeling van de formule. En hebben we meegenomen in het ontwikkelingsproces. Zij moeten zich kunnen identificeren met de stijl waar ze dagelijks mee rondrijden, hun kraam of wagen mee uitpakken en hun producten mee aanprijzen. Om zo het merk Daalder Kaas uit te dragen naar hun klanten.
Daalder huismerk
Na de ontwikkeling van de formule was er behoefte aan vernieuwing van het huismerk. Daarbij was de briefing om elk segment een eigen stijl te geven. Van daaruit hebben we de 5 lijnen ontwikkeld: Daalder huismerk, Gouden Daalder, Bewuste Keuze, Geitenkaas en Boerenkaas. Op deze manier hebben we de navigatie in de kraam voor zowel de klant als de ondernemer (en zijn medewerkers) makkelijker gemaakt. En heeft elke kaas zijn eigen karakter qua uitstraling.
POS materiaal
In en rond de kraam wordt veel gecommuniceerd. Prijskaarten, productkaarten, thema campagnes en diverse andere uitingen. Voor de prijskaarten maakten we een reguliere en een actievariant. En voor acties en thema's ontwikkelen we diverse posters en promotiematerialen.
Thema campagnes
Op verschillende momenten in het jaar ontwikkelen we themacampagnes. De campagnes bestaan vaak uit een luxe receptenfolder, posters en flyers voor in de kraam en social media materialen voor de ondernemers om op hun eigen kanalen te delen met hun klanten.